
PostNL levering
Det oplever flere kunder i øjeblikket Gunderwear problemer med leveringen af deres pakke. De modtager en besked fra PostNL om, at deres pakke er blevet leveret i postkassen, mens det ikke er tilfældet.
Jeg forstår godt, hvor frustrerende det er at høre, at en pakke bliver meldt som leveret, når den ikke er der. Dette er ikke PostNL's skyld, men en metode de bruger, når der er meget travlt. På depotet scannes pakker allerede som leveret, så postbudene ikke skal scanne i døren. Med det formål at kunne levere flere pakker på samme tid. PostNL behandlede mere end 3 millioner pakker sidste mandag, et rekordantal, som de aldrig har skullet behandle før.
Selvom denne proces er mere effektiv til levering, kan det skabe forvirring, hvis en pakke faktisk ikke er blevet leveret endnu. Heldigvis viser erfaringer, også fra tidligere år, at der med tiden kommer pakker. PostNL angiver, at disse pakker normalt leveres inden for få dage.
Jeg værdsætter virkelig din tålmodighed og er virkelig ked af, at dette sker. Jeg vil fortsætte med at rejse dette spørgsmål med PostNL i håb om, at de vil fortsætte med at forbedre deres processer.
Fortsæt med at tjekke din postkasse dagligt, tjek dine naboer eller send en besked i naboens app.